Metsästysmetsoleiri Virroilla

02.08.2021 08:24
Metsästysmetsoleiri 16-20 vuotiaille Virroilla 24-26.9

Ajankohta sovittu 24.-26.9. alkaen perjantaina klo 18:00. Tapahtuma loppuu sunnuntaina iltapäivästä.

Järjestäjä: Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Hämeen piiri

Sijainti: Virrat, Marttisen Nuorisokeskus, Herrasentie 16, 34800 Virrat

Ikä: 16 – 20 v.

Vaatimus: voimassa oleva metsästäjätutkinto

Hinta: 120 €

Ilmoittautuminen 1.8. lähtien sähköpostitse chris.karppinenatmetsastajaliitto.fi Leirille otetaan 15 ensimmäistä ja 5 seuraavaa tulevat varasijalle. Tarkemmat ohjeet maksusta ja käytännön järjestelyistä toimitetaan osallistujien ilmoittautumisen yhteydessä.

Kerro lisäksi allergioista ja erityisruokavalioista. Tapahtumaan kuuluu ruokailut, mutta on silti hyvä varautua omilla eväillä, mikäli haluat jotain erityistä syötäväksi..

Leirin järjestämiseen otetaan 15 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Leirin järjestämiseen tarvitaan vähintään 10 osallistujaa.

Pääpaino on kauriin ja jäniksen seuruejahdissa lauantaina ja sunnuntaina. Mikäli osallistuja tulee jahtiin mukaan metsästysjousen kanssa, vaaditaan häneltä voimassa oleva ampumakoe jousella. Lisäksi lauantai-iltana järjestetään mahdollisuuksien mukaan kyttäysjahtia ja muuta oheistoimintaa, josta ilmoitetaan myöhemmin.

Mahdollisuus ottaa oma haulikko mukaan. Turvakaappi järjestetty. Mahdollisuus osallistua jahtiin myös lainahaulikolla. Turvallisuusnäkökulmasta johtuen jahti suoritetaan haulikolla tai jousella. Tämän vuoksi omaa kivääriä ei voi ottaa jahtiin mukaan.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset 27.8 mennessä: Chris Karppinen, chris.karppinenatmetsastajaliitto.fi